Daar gaan we dan!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jpc Pols - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jpc Pols - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan!!!!

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Jpc

22 December 2016 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk is het dan zover! Donderdagavond 19:00, terwijl Noah eigenlijk bij de kerstviering van school had moeten zijn, stappen wij in de auto richting Schiphol. We gaan naar Afrika, om ons 12,5 jarig huwelijk te vieren. En om de Hollandse winter in te ruilen voor twee weken zomer!

Jorien brengt ons naar Schiphol. Wat een luxe! We hadden een long stay parking geregeld, maar nu zijn we er drie keer zo snel en hoeven we alleen uit te stappen! Thanks Jorien!

Nadat we door de douane zijn gegaan en naar de gate zijn gelopen, is het al tijd om te boarden. We zien hem staan, de Airbus A380, wat een joekel van een vliegtuig!

Rebecca vindt het best spannend, maar Noah rent als een echte wereldreiziger vooruit. Op rij 87 zijn er vier stoelen op rij voor ons. De kinderen verzekeren ons dat ze echt filmpjes gaan kijken en niet gaan slapen. Daar hadden we al op gerekend, onze kinderen zijn onderweg geen slapers. De stewardess brengt een kussentje en dekentje in een knuffel. Om 22:00 zien we via de schermpjes dat we beginnen te rijden. En al snel gaan we de lucht in! Rond 23u krijgen de kinderen een maaltijd en ook JP, die een special seafood menu besteld had, krijgt al snel zijn maaltje. Verder is er geen stewardess te bekennen, overal staan karretjes met drinken en eten, maar er wordt niet bediend. Uiteindelijk, rond 01:00 krijg ik dan ook wat. Zin heb ik er niet meer in, ik wil vooral slapen.

De kids zijn nog klaarwakker. Om 1:30 moeten ze van ons de schermpjes uit doen en slapen. Noah neemt het besluit te gaan slapen en is binnen 3 minuten vertrokken.
Bij Rebecca gaat dat lastiger, ze gaat keten en dat is niet handig met alle slapende mensen om ons heen. Dus toch maar weer een schermpje aan en dan valt ze plotseling in slaap!
Wij doen ook gauw onze ogen dicht, maar de stewardessen hebben de grootste lol en maken dus ook veel herrie. Ach, we hoeven maar te zitten, dat kunnen we wel hebben.

Om 4:00 dalen we al weer en zijn onze kids weer bright and shiny.